Leie av Høydehuset

Som medlem i Sosiale NIH kan studenter leie Høydehuset til egne arrangementer som f. eks. klassefest.

Publisert 29. aug. 2023 14:54 - Sist endret 16. apr. 2024 11:50
Interiør av leielokalet

Høydehuset. \Foto: NIH

Høydehuset (studentpuben) kan leies av foreningens medlemmer. Bookinger lagt inn av ikke-medlem vil bli avvist. Lokalet har et musikkanlegg, en stor TV-skjerm og en liten TV-skjerm. I tillegg finner man et kjøkken og bardisk, samt ulike spill.

Pris

  • Leieprisen på 2700 kr består av 2000 kr i depositum (som blir tilbakebetalt) + 700 kr leiepris.
  • Vi har en leiepris på 700 kr per arrangement. Dette går med til å dekke kostnader ifm. innkjøp av renholdsprodukter, slitasje på/vedlikehold av utstyr i lokalet og bookingplatform.
  • Etter at du har fullført leieforholdet og fått godkjent utvask, vil depositumet bli utbetalt. Ved dårlig utvask, vil det trekkes et gebyr for dekke renhold. Vi utbetaler depositum to ganger i mnd: 15. og 30. hver mnd.

Vakthold

Retningslinjer ved arrangementer på Høydehuset

  • Vakthold ved klassearrangement, quiz kveld, filmkveld o.l. (uten alkohol):
    1. Opptil 50 gjester = 1 edruvakt
    2. Opptil 100 gjester = 2 edruvakter osv.
  • Vakthold ved fester som Halloweenfest, sommerfest o.l. (med alkohol):
    1. Opptil 25 gjester = 1 edruvakt,
    2. Opptil 50 gjester = 2 edruvakter osv.
  • Vakttjenesten informeres i forkant så tidlig som mulig om:
    1. Hvilken type arrangement og hvor mange deltakere forventes
    2. Hvem som er ansvarlig for arrangementet
    3. Hvem som er edruvakter (navn + mobilnummer).
  • Ansvarlig for arrangementet skal sjekke, låse og lukke alle dører/vinduer i Høydehuset ved arrangementslutt.
  • Ved bruk av Høydehuset ligger ansvaret for arrangementet hos /Sosiale NIH/ Studentstyret /Leier…osv. Vakttjenesten har ingen formelt ansvar utover det som allerede er beskrevet i denne instruksen eller Vakttjenestens generelle instruks.

Hvordan booke Høydehuset?

OBS! Det er kun mulig å booke Høydehuset 30 dager fram i tid.

  1. Gå til Bookup.no og klikk “Logg inn”.
  2. Velg ønsket innloggingsmetode. Vi anbefaler å bruke Vipps eller Gmail. Alternativt kan du benytte deg av “Bookup - Logg inn med egen bruker”.
  3. Fyll inn evt. informasjon som mangler (leieforholdet verifiseres med BankID, så derfor må du oppgi fødselsnummer).
  4. Etter at kontoen er opprettet, klikk på “Bookup” logoen øverst til venstre og søk opp Høydehuset i søkefeltet.
  5. Les gjennom beskrivelse og “Ofte stilte spørsmål”. Gjør deg også kjent med vilkårene.
  6. Nederst på siden finner du kalenderen for Høydehuset. Dager som er opptatt, er markert i grått og kan ikke bookes.
  7. Velg ønsket dag og klikk “Neste steg”.
  8. Dobbelsjekk datoen du har valgt og velg evt. tilleggstjenester. 
  9. I feltet “Ekstra detaljer” fyll inn følgende (påkrevd felter):
    • Type arrangement (eks. "Klassefest")
    • Forventet antall gjester
    • Klokkeslett for arrangement (eks. 18:00 - 22:00)
  10. Under "MELDING TIL UTLEIER" kan du legge inn evt. annen relevant info til din booking.
  11. Gjør deg kjent med våre vilkår og huk av på “Jeg har lest og godkjenner betingelsene”.
  12. Klikk “Fullfør booking”.
  13. Signer med BankID.

Bookingen går nå til godkjenning hos Sosiale NIH. Dette er for at vi skal kunne sjekke at du er medlem og at alt er korrekt fylt ut av informasjon (og evt. vektertjenester). Når bookingen er godkjent, får du en bekreftelse på e-post. Du kan da gå inn og betale for bookingen. Legg merke til at bookingen er IKKE endelig før den er betalt.

Kontakt oss

sosiale@nih.no