BØKER: Hoff, K. G. (2010). Bedriftens økonomi (7. utg.). Oslo: Universitetsforl. Kapittel 14, 18 og 19 skal leses: Boka finner du i biblioteket her: BIBSYS Ask Kotler, P., Roberto, N. & Lee, N. (2002). Social marketing: Improving the quality of life (2nd ed.). London: Sage. Biblioteket har ikke 2002-utgaven av denne boka. Biblioteket har 2012-utgaven, samme bok, men annen undertittel. 2012-utgaven finner du i biblioteket her: BIBSYS Ask Kotler, P. (2005). Markedsføringsledelse (3. utg.). Oslo: Gyldendal. Boka finner du i biblioteket her: BIBSYS Ask ARTIKKELSAMLING: Bjerke, R. (Red.). (2012). Markedsføringsledelse: SPM 355: 2012-2013. (Artikkelsamling). Oslo: Norges idrettshøgskole. Biblioteket har ikke denne, fås kjøpt i Servicetorget.
Litteraturlista for artikkelsamlingen ovenfor: Kates, S. M. (1998). Consumer research and sport marketing: Starting the conversation between two different academic discourses. Sport Marketing Quarterly, 7(2), 24-31. Biblioteket har dette tidsskriftet i papir-utgave her: BIBSYS Ask Papadimitriou, D., Apostolopolou, A. & Theofanis, D. (2008). Event sponsorship as a value creating strategy for brands. Journal of Product and Brand Management, 17(4), 212-222. Biblioteket har ikke dette tidsskriftet.
Papadimitriou, D. & Apostolopoulou, A. (2009). Olympic sponsorship activation and the creation of competitive advantage. Journal of Promotion Management, 15(1-2), 90-117: Biblioteket har ikke dette tidsskriftet.
Petterson, P. & Getz, D. (2009). Event experience in time and space:A study of visitors to the 2007 World Alpine Ski Championships in Åre, Sweden. Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism, 9(2-3), 308-326. Biblioteket har ikke dette tidsskriftet.
Thjømøe, H. M. (2010). "Sponsing": Forretning eller lek med penger? Magma, 13(1). Denne finnes gratis tilgengelig online, her: Klikk på denne lenken.
Tripodi, J. A. & Hirons, M. (2009). Sponsorship leveraging case studies: Sydney 2000 Olympic Games. Journal of Promotion Management, 15(1-2), 118-136. Biblioteket har ikke dette tidsskriftet.
Wood, E. H. (2009). Evaluating event marketing: Experience or outcome? Journal of Promotion Management, 15(1-2), 247-268. Biblioteket har ikke dette tidsskriftet.
|