FAF314 Praksislæring (10 sp) 
Faktaboks
EmnekodeFAF314
EmnenavnPraksislæring
Studiepoeng10 sp
AnsvarligGro Rugseth
TidspunktHaust og vår
Innledning
Gjennom studieåret skal studentane aktivt delta i praksislæring i ulike samanhengar der tilpassa fysisk aktivitet finn stad. Denne modulen tek sikte på å få studentane til å reflektere over desse erfaringane, slik at desse blir gjort om til meiningsfull praksislæring. Læringa som skjer i praksis vil bli sett i samanheng med dei andre modulane i studiet.
Mål

Studentane skal

  • ha ferdigheiter til å leggje til rette for fysisk aktivitet for forskjellige menneske i ulike situasjonar.
  • ha opparbeidd seg eit kritisk forhold til sin eigen praksis som pedagog.
  • vere i stand til å nytte teoretiske perspektiv på praksiserfaringar.
  • kunne gjennomføre hjerte-lungeredning.
Organisering og arbeidsformer
Omfanget av praksisen vil vere om lag 45 dagar i løpet av studieåret. Det må reknast med noko praksis utanom vanleg arbeidstid.
Vurdering

100% oppmøte på praksis. Bestått/ikkje-bestått. Mappevurdering med 4 refleksjonsnotat frå praksis. Bestått/ikkje-bestått.

Kjernelitteratur

Bornemark, J. & Svenaeus, F. (2009). Vad er praktisk kunnskap? Stockholm: Södertörns högskola.
Denne finnes gratis tilgjengelig online, her: Klikk på denne lenken.

Rodgers, C. (2002). Defining reflection: Another look at John Dewey and reflective thinking. Teacher college record, 110, 842-866.
(Blir trykt opp i artikkelsamlingen for FAF 310/311)
Biblioteket har ikke denne.

Wackerhausen, S. (2008).  Erfaringsrum, handlingsbåren kundskab og refleksion. Århus: RUML Institut for idehistorie og filosofi.
Denne finnes gratis tilgjengelig onlin, her: Klikk på denne lenken.