FAF314 Praksislæring (10 sp) 
Faktaboks
EmnekodeFAF314
EmnenavnPraksislæring
Studiepoeng10 sp
AnsvarligGro Rugseth
TidspunktHaust og vår
Innledning
Gjennom studieåret skal studentane aktivt delta i praksislæring i ulike samanhengar der tilpassa fysisk aktivitet finn stad. Denne modulen tek sikte på å få studentane til å reflektere over desse erfaringane, slik at desse blir gjort om til meiningsfull praksislæring. Læringa som skjer i praksis vil bli sett i samanheng med dei andre modulane i studiet.
Mål

Studentane skal

  • ha ferdigheiter til å leggje til rette for fysisk aktivitet for forskjellige menneske i ulike situasjonar.
  • ha opparbeidd seg eit kritisk forhold til sin eigen praksis som pedagog.
  • vere i stand til å nytte teoretiske perspektiv på praksiserfaringar.
Organisering og arbeidsformer
Omfanget av praksisen vil vere om lag 45 dagar i løpet av studieåret. Det må reknast med noko praksis utanom vanleg arbeidstid.
Vurdering

100% oppmøte på praksis. Bestått/ikkje-bestått. Mappevurdering med 4 refleksjonsnotat frå praksis. Bestått/ikkje-bestått.

HLR: Oppmøte: 100%. Bestått praksis. Innlevering av oppgave. Hvis kurset er gjennoført ett av de to siste årene gis fritak fra de seks første timene. Det kreves da kun oppmøte til praksisen som er de 4 siste timene.

Pensum


 

 


 

Kjernelitteratur

Bornemark, J. & Svenaeus, F. (2009). Vad är praktisk kunskap? (Södertörn studies in practical knowledge; 1). Stockholm: Södertörns högskola.
Boka finner du til utlån i biblioteket her: BIBSYS Ask
Boka finnes også online/elektronisk: Klikk på denne lenken.

Rodgers, C. (2002). Defining reflection: Another look at John Dewey and reflective thinking. Teacher college record, 110, 842-866.
(Blir trykt opp i artikkelsamlingen for FAF 310/311)
Biblioteket har ikke denne.

Wackerhausen, S. (2008). Erfaringsrum, handlingsbåren kundskab og refleksion. (Skriftserie / Refleksion i praksis; Nr. 1/2008). Århus: RUML, Institut for idehistorie og filosofi.
Denne finnes online/elektronisk: Klikk på denne lenken.