BØKER og KAPITLER: Davis, J.A. (2012). Olympic sponsor case study: Coca Cola. In: J.A. Davis, The Olympic Games effect: How sponsorship builds strong brand (2nd ed.). (s. 235-244 ). Singapore: Wiley. Boka finner du til utlån i biblioteket her: BIBSYS Ask
Davis, J.A. (2012). Olympic sponsor case study: VISA. In: J.A. Davis, The Olympic Games effect: How sponsorship builds strong brand (2nd ed.). (s. 245-259). Singapore: Wiley. Boka finner du til utlån i biblioteket her: BIBSYS Ask
Ferrand, A., Chappelet, J.L. & Seguin, B. (2012). Olympic marketing. London: Routledge. Nelson Education. Boka finner du til utlån i biblioteket her: BIBSYS Ask
Hoff, K.G. (2010). Bedriftens økonomi (7. utg.). Oslo: Universitetsforl. Kap.14, 18 og 19 skal leses: Boka finner du til utlån i biblioteket her: BIBSYS Ask
O'Reilly, N. & Seguin, B. (2009). Sport marketing: A Canadian perspective. Toronto: Nelson Education. Boka finner du til utlån i biblioteket her: BIBSYS Ask
ARTIKLER:
NB! For å åpne de elektroniske artiklene når du ikke er på skolen, må du logge deg inn via VPN: http://www.nih.no/bibliotek/ressurser/tilgang-hjemmefra/
Apostolopoulou, A. & Papadimitriou, D. (2004). Welcome home: Motivations objectives of the 2004 Grand National Olympic sponsors. Sport Marketing Quarterly, 13(4), 180-192. Biblioteket har dette tidsskriftet i papirutgave. Du kan bestille opp tidsskriftet for å lese/ta kopi av artikkelen. Bestill herfra: BIBSYS Ask
Ellis,D., Scassa, T. & Seguin, B. (2011). Framing ambush marketing as legal issue: An Olympic perspective. Sport Management Review, 14(3), 297-308. Artikkelen finnes online. Klikk på denne lenken.
Giannoulakis, C., Stotlar, D. & Chatziefstathiou, D. (2008). Olympic sponsorship: Evolution, challenges and impact on the Olympic movement. International Journal of Sports Marketing and Sponsorship, 9(4), 256-270. Artikkelen finnes online. Klikk på denne lenken.
Hambrick., M.E., Mahoney T. & Calabrese, R. (2012). Clicking for a good cause: Using social media campaigns to drive awareness for golf tournaments and charitable organizations. Case Studies in Sport Management. Volume 1, case study 1, 1-6. Artikkelen finnes online. Klikk på denne lenken.
Huggins, M.H. (1992). Marketing research: A must for every sport organization. Sport Marketing Quarterly, 1(1), 38-40. Biblioteket har ikke denne. Biblioteket kan bestille artikkelen gratis for deg. Send inn din bestilling herfra: BIBSYS Ask
Marber, A., Wellen, P. & Posluszny, S. (2005). The Merging of marketing and sports: A case study. Marketing Management Journal, 15(1), 162-171. Biblioteket har ikke denne. Biblioteket kan bestille artikkelen gratis for deg. Send inn din bestilling herfra: BIBSYS Ask
Olberding, D. & Jisha, J. (2005). The flying pig: Building brand equity in a major urban marathon. Sport Marketing Quarterly, 14(3), 191-196. Artikkelen finnes online. Klikk på denne lenken.
Olejniczak, M. & Aicher, T. (2012). Leveraging sponsorship to meet organizational objectives: A case study of consumer package good product with the Super Bowl. Case Studies in Sport Management, Volume 1, case study 10, 1-9. Artikkelen finnes online. Klikk på denne lenken.
Vincent, J., Hill, J.S. & Lee J.W. (2009). The Multiple brand personalities of David Beckam: A case study of the Beckham Brand. Sport Marketing Quarterly, 18(3), 173-180. Artikkelen finnes online. Klikk på denne lenken.
|