DIGITALT KOMPENDIUM: Standal, Ø.F. (Red.). (2015). FAF310: Tilpassa fysisk aktivitet - grunnleggjande prinsipp: hausten 2015. (Digitalt kompendium). Oslo: Norges idrettshøgskole. Lenke til denne legges i Fronter.
Litteraturlista for det digitale kompendium, i APA-format: Bouffard, M. & Strean, W.B. (2003). Critical thinking and professional preparation. I: R.D.Steadward, G. Wheeler & E. Watkinson (Eds.), Adapted physical activity. (s. 1-10). Edmonton: University of Albert Press.
Grue, L. (2004). Medisinsk og sosial forståelse av funksjonshemming. I: L. Grue, Funksjonshemmet er bare et ord: Forståelser, fremstillinger og erfaringer. (s. 101-131). Oslo: Abstrakt forlag.
Grue, L. (2006). Normalitetens oppfinnelse: Bidrag til en forståelse. I: T. H. Eriksen & J.-K. Breivik (Red.), Normalitet. (Det transnasjonale Norge: 2). (s. 25-49). Oslo: Universitetsforlaget.
Molander, A. & Terum, L.I. (2008). Profesjonsstudier: En introduksjon. I: A. Molander & L. I. Terum (Red.), Profesjonsstudier. (s. 13-26). Oslo: Universitetsforlaget.
Morisbak, I. & Standal, Ø.F. (2006). Rehabilitering med tilpasset fysisk aktivitet som virkemiddel. I: A.-M. Kissow & B. Therkildsen (Red.), Kroppen som deltager: Idræt og bevægelse i rehabiliteringen. (s. 146-157). Roskilde: Handicapidrætens videnscenter, Roskilde.
Reid, G. (2003). Defining adapted physical activity. I: R.D. Steadward, G. Wheeler, & E. Watkinson (Eds.), Adapted physical activity. (s. 11-25). Edmonton: University of Albert Press.
BOKUTDRAG, mer en 15 % av boka: Rønholt, H. & Peitersen, P. (Red.). (2008). Idrætsundervisning: En grundbog i idrætsdidaktik. København: Institut for Idræt. Side 25-50 og 111-146 skal leses: Boka finner du til utlån i biblioteket her: ORIA
|