DIGITALT KOMPENDIUM: Rugseth, G. (Red.). (2015). FAF311: Læring, pedagogikk og tilpassa fysisk aktivitet: hausten 2015. (Digitlat kompendium). Oslo: Norges idrettshøgskole. Lenke til det digitale kompendium blir lagt i Fronter.
Litteraturlista for det digitale kompendium, i APA-format: Skjervheim, H. (2002). Deltakar eller tilskodar. I: H. Skjervheim, Mennesket. (s. 20-35). Oslo: Universitetsforlaget.
Standal, Ø. F. (2010). Pedagogisk arbeid i rehabilitering: Ei drøfting av praktiske, pedagogiske handlingar. I: K. Steinsholt & K. Pedersen (Red), Aktive liv: Idrettspedagogiske perspektiver på kropp, bevegelse og dannelse. (s. 101-120). Trondheim: Tapir akademisk forlag.
Standal, Ø. (2012). Læring i rehabilitering: Eit sosiokulturelt perspektiv I: P. K. Solvang & Å. Slettebø (Red.), Rehabilitering. Individuelle prosesser, fagutvikling og samordning av tjenester. (s. 147-159). Oslo: Universitetsforlaget.
Van Manen, M. (1993). Hva er takt. I: M. Van Manen, Pedagogisk takt: Betydningen av pedagogisk omtenksomhet. (s. 113-134). Bergen: Caspar forlag.
OFFENTLIGE PUBLIKASJON: WHO (2003). ICF: Norsk brukerveiledning: Internasjonal klassifikasjon av funksjon, funksjonshemming og helse. Trondheim: KITH. Hentet 21. april 2015 fra: http://www.kith.no/upload/1855/NorskBrukerveiledning-v1.pdf Denne finnes online her: Klikk på denne lenken.
|