Bitzer, L. F. (1997 [1968]). Den retoriske situasjon. Rhetorica Scandinavica, 3, 9-17. Denne vil bli utdelt av foreleser.
Dahlén, P. (2008). Sport och medier: En introduktion. Kristiansand: IJ-forlaget. Boka finner du til utlån i biblioteket her: ORIA
Hanstad, D. V., & Skille, E. A. (2010). Journalisters syn på samarbeidet med den norske OL-troppen under vinterlekene i Vancouver 2010. Norsk Medieskrift, 17(4), 348–363. Artikkelen finnes online her: Klikk på denne lenken.
Kristiansen, E. & Lines, G. (2014). Media. I: A. Papannoiu & D. Hackfort (Eds), Routledge companion to sport and exercise psychology: Global perspectives and fundamental concepts. (s. 236-259). New York: Taylor & Francis. Boka finner du til utlån i biblioteket her: ORIA
Sisjord, M. K., & Kristiansen, E. (2008). Serious athletes or media clowns? Female and male wrestlers' perceptions of media constructions. Sociology of Sport Journal, 25(3), 350-368. Artikkelen finnes online: Klikk på denne lenken. NB! For å åpne de elektroniske artiklene når du ikke er på skolen, må du logge deg inn via VPN: Klikk på denne lenken.
Wenner, L. A. (2013). Media, sport and the consumer culture: The fan as a consumer in television commercials. I: P.M. Pedersen, The Routledge handbook of sport communication. (s. 410-420). London: Routledge. Boka finner du til utlån i biblioteket her: ORIA
|