FAF314 Praksislæring (10 sp) 
Faktaboks
EmnekodeFAF314
EmnenavnPraksislæring
Studiepoeng10 sp
UndervisningsspråkNorsk
AnsvarligMarte Bentzen
TidspunktHaust og vår
Innledning

Gjennom studieåret skal studentane aktivt delta i praksislæring i ulike samanhengar der tilpassa fysisk aktivitet finn stad. Denne modulen tek sikte på å få studentane til å reflektere over desse erfaringane, slik at desse blir gjort om til meiningsfull praksislæring. Læringa som skjer i praksis vil bli sett i samanheng med dei andre modulane i studiet.

Mål

Studentane skal

  • ha ferdigheiter til å leggje til rette for fysisk aktivitet for forskjellige menneske i ulike situasjonar.
  • ha opparbeidd seg eit kritisk forhold til sin eigen praksis som pedagog.
  • vere i stand til å nytte teoretiske perspektiv på praksiserfaringar.
Organisering og arbeidsformer

Omfanget av praksisen vil vere om lag 45 dagar i løpet av studieåret. Det må reknast med noko praksis utanom vanleg arbeidstid.

Vurdering

100% oppmøte på praksis. Bestått/ikkje-bestått. Mappevurdering med 4 refleksjonsnotat frå praksis. Bestått/ikkje-bestått.

HLR: Oppmøte: 100%. Bestått praksis. Innlevering av oppgave. Hvis kurset er gjennoført ett av de to siste årene gis fritak fra de seks første timene. Det kreves da kun oppmøte til praksisen som er de 4 siste timene.

Pensum


 

 


 

Kjernelitteratur

1 BOK:
Bornemark, J. & Svenaeus, F. (2009). Vad är praktisk kunskap? (Södertörn studies in practical knowledge; 1). Stockholm: Södertörns högskola.
* Boka finner du til lån i biblioteket her: ORIA
* * Boka finnes også elektronisk: Klikk på denne lenken.


1 TRYKT ARTIKKEL:

Rodgers, C. (2002). Defining reflection: Another look at John Dewey and reflective thinking. Teacher college record, 110, 842-866.
* Denne blir utdelt.


1 OFFENTLIG ONLINE RESSURS:

Wackerhausen, S. (2008). Erfaringsrum, handlingsbåren kundskab og refleksion. (Skriftserie / Refleksion i praksis; Nr. 1/2008). Århus: RUML, Institut for idehistorie og filosofi.
* Denne finnes online: Klikk på denne lenken.