1 BOK: Rienecker, L. & Jørgensen, P. S. (2013). Den gode oppgaven: Håndbok i oppgaveskriving på universitet og høyskole (2. utg.). Bergen: Fagbokforlaget. * Boka finner du til lån i biblioteket her: ORIA ** Denne boka finnes som lydbok hos NLB: Klikk på denne lenken. NB! Hvem har lånerett hos Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek (NLB): Klikk på denne lenken.
UTDRAG FRA 2 BØKER: Brinkmann, S. & Tanggaard, L. (Red.). (2012). Kvalitative metoder: Empiri og teoriutvikling. Oslo: Gyldendal akademisk. Kap. 1 og 6 skal leses: * Boka finner du til lån i biblioteket her: ORIA
Støren, I. (2013). Bare søk! Praktisk veiledning i å skrive litteraturstudier. Oslo: Cappelen Damm. Side 16-17 og 37-44 skal leses: * Dette finner du som PDF i Canvas. (Klarert via BOLK 29.08.18. / Bibl. - AGG)
1 DIGITALT KOMPENDIUM som du finner i Canvas: Aggerholm, K. (Red.). (2018). FKI317: Profesjonsfag - Vitenskapsteori og metode: 2018-2019. (Digitalt kompendium). Oslo: Norges idrettshøgskole. * Denne (PDF) ligger i Canvas.
Innholdet (litteraturlista) til det Digitale kompendium, alfabetisk i APA-format:
Dalland, O. (2017). Bacheloroppgaven. I: O. Dalland, Metode og oppgaveskriving. (s. 191-204). Oslo: Gyldendal Akademisk.
Dalland, O. (2017). Hvordan kunnskap blir til. I: O. Dalland, Metode og oppgaveskriving. (s. 37-47). Oslo: Gyldendal Akademisk
Danielsen, A. G. (2013). Kunnskapsbygging i skolen via kvantitative verktøy: Statistikk og spørreskjema. I: M. Brekke & T. Tiller (Red.), Læreren som forsker: Innføring i forskningsarbeid i skolen. (s. 138-154). Oslo: Universitetsforlaget. |